Waar moet je op letten met je bedrijf?

Waar moet je op letten met je bedrijf?

We leven in een tijd waar bedrijven als paddestoelen uit de grond schieten. Hartstikke leuk natuurlijk, want bedrijven bieden mensen werk en het stelt je in staat veel vrijheid te ervaren. Bovendien heb je ook de kans om er zélf wat van te maken. Dat wilt iedereen wel! Maar met die trend komen ook wat minder leuke dingen mee; het falen van zeer veel bedrijven. Dat zie je vooral terug in het feit dat er veel bedrijven zijn die niet aan de juiste dingen denken en die sommige dingen zelfs vergeten. Wij gaan je in deze blog vertellen waarin jij je moet onderscheiden en waar je wél aan moet denken om je bedrijf te laten floreren. 

Waar moet je op letten met je bedrijf?

LinkedIn-marketing

Het eerste waar je aandacht aan zult moeten besteden, is LinkedIn-marketing. Dit vergeten veel mensen omdat ze denken dat er tegenwoordig andere platformen zijn die belangrijker zijn. Ze rennen eerder naar Instagram, Facebook, TikTok en Snapchat, maar vergeten dan dat LinkedIn er is voor zakendoen en dat dit nog steeds een hele grote kans is. Je kunt eens kijken op een website als deze: https://www.gofain.nl/linkedin-marketing-uitbesteden/. Hier leggen ze je het een en ander uit over LinkedIn-marketing en wat daarmee gepaard gaat, maar ook waarom het zo belangrijk is. Gofain.nl is bovendien een zeer professioneel bedrijf dat hier in hoge mate in gespecialiseerd is. 

Waar moet je op letten met je bedrijf?

Geluk van werknemers

Het is bewezen, de kogel is door de kerk; werknemersgeluk en de succesfactor van een bedrijf hangen sterk met elkaar samen. Het is onderzocht en daaruit is gebleken dat gelukkige werknemers minder vaak ziek zijn, loyaler zijn, harder werken, met meer innovatieve ideeën komen en ga zo maar door. Om het even kort door de bocht te zeggen; ongeveer alle voordelen die je voor je bedrijf kunt bedenken, hangen samen met het hebben van gelukkige werknemers. Probeer bijvoorbeeld ook eens een werkweek uit van vier dagen. Leg lekkere hapjes voor je werknemers klaar. Geef ze vaker een complimentje. Stimuleer ze om het beste uit zichzelf te halen. Wees begaan met ze. Ga zo maar door; gelukkige werknemers hebben is écht niet zo heel moeilijk, je moet er alleen stil bij staan en ernaar handelen. Als je dit doet in combinatie met het uitbesteden van je LinkedIn-marketing, is de kans groot dat je bij de bedrijven gaat horen die niet falen, maar floreren in tijden als deze.